Ön itt van: Segítség >> Garanciális feltételek

STANLEY KÉZISZERSZÁM ÉS ELEKTROMOS KÉZISZERSZÁM GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

A STANLEY kézi szerszámokra 1 év garancia, az elektromos kéziszerszámokra 3 év garanciát vállal a gyártó.   
Regisztráció ezen az oldalon lehetséges: http://www.stanleyworks.hu/mystanley

Gyártó:
Stanley Black&Decker Inc.
Egide Walschaertsstraat 14-16
2800 Mechelen, Belgium

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Rotel Kft.
1163 Budapest
Thököly út 17.

 

STANLEY HIDRAULIKUS SZERSZÁM GARANCIÁLIS FELTÉTELEK


Fogyasztók részére értékesített termékeikre 12 hónap jótállást vállal a gyártó.

Gyártó:
Stanley Black&Decker Inc.
Egide Walschaertsstraat 14-16
2800 Mechelen, Belgium

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.



STANLEY/DEWALT/STANLEY FATMAX/BLACK AND DECKER MAGASNYOMÁSÚ MOSÓ/PORSZIVÓ/SZIVATTYÚ GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Fogyasztók részére értékesített termékeikre 24 hónap jótállást vállal a gyártó.
Minden egyéb felhasználó részére történő (céges számlázás) esetén a jótállás 12 hónap.

Gyártó:
Annovi Reverberi S.p.A                                          
Via Aldo Moro, 40
41030 Bomporto, Modena

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Rotel Kft.
1163 Budapest
Thököly út 17.


STANLEY BENZIN/GÁZOLAJ ÜZEMŰ GENERÁTOROK/INVERTEREK GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Fogyasztók részére értékesített termékeikre 12 hónap jótállást vállal a gyártó.

Gyártó:
Matrix GmbH
Postauerstrasse, 26
84109 Wörth an der Isar

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Economic Fact Kft.
1138 Budapest
Népfürdő utca 18/A.

 


STANLEY/DEWALT HŐSUGÁRZÓK GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Fogyasztók részére értékesített termékeikre 12 hónap jótállást vállal a gyártó.

Gyártó:
Pinnacle Climate Technologies                                               
MN56379, Sauk Rapids(USA)
1 Industrial Blvd. 101

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Rotel Kft.
1163 Budapest
Thököly út 17.


STANLEY/STANLEY FATMAX/BLACK AND DECKER KOMPRESSZOR GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Fogyasztók részére értékesített termékeikre 24 hónap jótállást vállal a gyártó.
Minden egyéb felhasználó részére történő (céges számlázás) esetén a jótállás 12 hónap.

Gyártó:
Fini Nuair S.p.A.
Corso Luigi Einaudi 6.
10070 Zona Industriale Di Robassomero, Torino

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Rotel Kft.
1163 Budapest
Thököly út 17.


STANLEY/DEWALT BENZIN/GÁZOLAJ ÜZEMŰ GENERÁTOROK/INVERTEREK GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Fogyasztók részére értékesített termékeikre 12 hónap jótállást vállal a gyártó.

Gyártó:
Matrix GmbH
Postauerstrasse, 26
84109 Wörth an der Isar

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Rotel Kft.
1163 Budapest
Thököly út 17.

 

DEWALT KÉZISZERSZÁM ÉS ELEKTROMOS KÉZISZERSZÁM GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

DEWALT KÉZISZERSZÁM 1 ÉV GARANCIA
DEWALT ELEKTROMOS KÉZISZERSZÁM 1+2 ÉV SZERVIZGARANCIA
A DeWalt biztos termékei minőségében, ezért kiemelkedő garanciális feltételeket kínál a felhasználóknak.
A DEWALT Garancia egy évről három évre meghosszabbítható az alábbi feltételek szerint:
A 3 éves garancia regisztrációhoz kötött, amely a www.dewalt.hu oldalon a jobb felső sarokban található MYDEWALT fül alatt érvényesíthető. A terméket a vásárlást követő 4 héten belül kell regisztrálni. A határidő elteltével utólagos regisztrációra már nincs lehetőség.
A regisztrációhoz szükséges:
A DEWALT termék tulajdonosának személyes adatai, a termék cikkszáma, gyártási száma és dátum kód.
A több gépet tartalmazó szettek estében a szettet alkotó termékeket egyenként kell regisztrálni!
A DEWALT Európai EK 3 éves Garancia a DEWALT termék eredeti tulajdonosának áll rendelkezésére, aki a terméket hivatalos DEWALT európai viszonteladótól vásárolta - szakmai felhasználási céllal. A garancia nem érvényes olyan személyek számára, akik a DEWALT terméket viszonteladás vagy bérbeadási szándékkal vásárolták. A garancia nem ruházható át.
A garanciális időtartam alatt történő javítás vagy csere nem eredményezi a garancia meghosszabbítását vagy újraindulását. A hároméves garanciális időtartam a vásárlás napjától lép életbe és 36 hónapon át tart.
A garancia hatálya alá nem tartozó termékek:
Azon termékek amelyek nem a DEWALT európai specifikációinak megfelelően készültek vagy nem hivatalos beszállítótól kerültek importálásra.
Azon fogyóeszköznek minősülő tartozékok, amelyek a munkadarabbal kerülnek közvetlen érintkezésbe, pl.: fúrószárak, fűrészlapok, csiszolókorongok.
Olyan garanciális javításra benyújtott, egy szett részét képező termék, melyen a gyártási dátum kód nem egyezik a szett többi részével vagy a vásárlás dátumával. Kéziszerszámok, ruházat, védőruházat, rögzítő eszközök (pl.: szögezők, patronos szögezők),  akkumulátorok és töltők, újjáépített vagy felújított termékek a megfelelő jelöléssel ellátva - “Gyárilag felújítva” és/vagy “Q”, kompresszorok és generátorok.
Garanciális igény benyújtás:
A garanciális igény benyújtásához lépjen kapcsolatba a termék értékesítőjével, vagy az Önhöz legközelebb lévő hivatalos DEWALT szervizzel .
Jutassa vissza a DEWALT terméket az értékesítőjéhez vagy egy hivatalos DEWALT szervizhez valamennyi alkatrésszel, az eredeti vásárlást igazoló bizonylattal és az érvényes DEWALT garancia tanúsítvánnyal.

Gyártó:
Stanley Black&Decker Inc.
Egide Walschaertsstraat 14-16
2800 Mechelen, Belgium

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Rotel Kft.
1163 Budapest
Thököly út 17.

BOSTITCH GARANCIÁLIS FELTÉTELEK

Termékeikre 12 hónapos jótállást biztosít a gyártó.
Kiterjesztett 7 év garancia
Fontos! - A garanciaajánlat elfogadásához a szerszámot a vásárlástól számított 30 napon belül regisztrálnia kell a www.bostitch.eu oldalon. Ezt a kártyát a vásárlást igazoló bizonylattal együtt jól örizze meg!
Feltételek:
A hat éves garanciahosszabbítás csak bizonyos szerszámok esetén érvényes, és csak azon* ügyfelek vehetik igénybe térítésmentesen, akik a vásárlástól számított 30 napon belül online regisztrálják a szerszámot, és kitöltik a kérdőívet. A Stanley Bostitch saját belátása szerint megjavítja vagy kicseréli a hibás terméket; kivéve, ha annak a meghibásodása a szerszámhoz adott használati utasítások be nem tartásából eredő nem megfelelő használat következménye; illetve ha a terméken nem a Stanley Bostitch vagy annak meghatalmazott szervízközpontja hajtott végre változást, illetve módosítást. A garancia nem vonatkozik a szerszám nem rendeltetésszerű használatból vagy normál kopás eredményeként bekövetkező meghibásodására. Ez a garancia nem átvihető, és csak az első regisztrált végfelhasználóra érvényes a termék a vásárlástól számított 7 éves időtartamig. A beütőszárak, hengerek, dugattyú tányérok, ütéscsillapítók, rugók, tömítőgyűrűk és tömítések kopó alkatrészeknek minősülnek, ezért rájuk a garancia nem vonatkozik - a lista nem teljeskörű. A garancia igényeket a Stanley Bostitch egyedileg birálja el. A garancia nem vonatkozik semmilyen közvetetten, következményként vagy véletlenül bekövetkező veszteségre vagy kárra(ideértve az elmaradó nyereséget, bevételt, illetve szerződéseket).
*A kiterjesztett garancia NEM vonatkozik azokra a szerszámokra, melyeket a gyártó vagy termelési környezetnek itélhető környezetben használnak: például raklap- és keretösszeszerelés, bútorok összeszerelése vagy előre gyártott ház összeszerelése..stb.. Ezekre a szerszámokra az általános 12 hónapos garanciánk vonatkozik.
Amennyiben a terméket a garanciaidőszakon belül a végfelhasználó hibásnak itéli, és a terméket vissza kell küldeni a regionális szervízközpontunkba vagy egy általunk meghatalmazott garanciaközpontba, a visszaküldés költsége a végfelhaszálót terheli, és a termékhez mellékelni kell a vásárlási bizonylatot.
További információkért vagy amennyiben segítségre van szüksége a termék regisztrálásához, keresse föl az ügyfélszolgálatot a +48 7135 45501 számon.
30 napos cseregarancia
Amennyiben egy BOSTITCH termék a vásárlásától számított 30 napon belül meghibásodik és a BOSTITCH szakszerviz a javításra átadott készülék meghibásodását garanciális esetként elismeri, úgy a terméket rövid időn belül megjavítjuk, illetve újra cseréljük.
12 hónapos ingyen szerviz
Magában foglalja a készülék ingyenes ellenőrzését, de az elkopott alkatrészek ellenértékét meg kell téríteni.

Gyártó:
Stanley Black&Decker Inc.
Egide Walschaertsstraat 14-16
2800 Mechelen, Belgium

Forgalmazó:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

Garanciális-és márkaszervíz:
Stan Tools And Nails Kft.
2363 Felsőpakony
Kőrösi út 8.

 

ÁLTALÁNOS JÓTÁLLÁSI FELTÉTELEK

A jótállás a fogyasztó jogszabályból eredő jogait nem érinti.
1) A Gyártó/és vagy Forgalmazó a jótállás kellék és termékszavatosság keretében végzett javításokat, vagy a termék kicserélését, 19/2014(IV.29) NGM rendelet és a 15/2003(IX.22)kormányrendelet szerint végzi, a jótállási idő, illetve a kellék és termékszavatossági jogok érvényesíthetőségének teljes időtartama alatt.
   a) A fogyasztó jótállási igényét a jótállási jeggyel érvényesítheti, ezért kérjük, őrizze azt meg.
   b) Vásárláskor a forgalmazónak (kereskedőnek) a jótállási jegyen fel kell tüntetnie a fogyasztási cikk azonosítására alkalmas megnevezését, típusát, gyártási számát, továbbá, - amennyiben van ilyen – azonosításra alkalmas részeinek meghatározását. Illetve a fogyasztó részére történő átadásának időpontját. A jótállási jegyet a forgalmazó (kereskedő) nevében eljáró személynek alá kell írnia és a kereskedő azonosítására alkalmas tartalmú (minimum: cégnév) bélyegzőn olvashatóan le kell bélyegeznie.
Kérjük, kísérje figyelemmel a jótállási jegy megfelelő érvényesítését, mivel a kijelölt szervizeknél a jótállási igény csak az érvényes jótállási jeggyel érvényesíthető. Amennyiben a jótállási jegy szabálytalanul került kiállításra, jótállási igényével kérjük, forduljon a terméket az Ön részére értékesítő partnerhez (kereskedőhöz). A jótállási jegy szabálytalan kialakítása vagy a fogyasztó rendelkezésre bocsátás elmaradása nem érinti a jótállás érvényességét. Kérjük, hogy a jótállási jegyen kívül a nyugtát vagy számlát (vagy azok másolatát) is szíveskedjen megőrizni a gyorsabb és hatékonyabb ügyintézés érdekében, mert a szerződés megkötése az ellenérték megfizetését igazoló bizonylattal is bizonyítható. Elveszett jótállási jegyet csak a fogyasztói szerződés létrejöttét igazoló nyugta vagy számla ellenében tudunk pótolni.
2) Nem terjed ki a jótállás
   a)  Amennyiben a hiba oka rendeltetés ellenes, illetve a mellékelt magyar nyelvű használati kezelési útmutatóban foglaltaktól eltérő használat, átalakítás, szakszerűtlen kezelés, helytelen tárolás, elemi kár vagy egyéb a vásárlás után a fogyasztó érdekkörében keletkezett ok miatt következik be.
   b)  Azon alkatrészekre, amelyek esetében a meghibásodás a  jótállási időn belül rendeltetésszerű használat mellett az alkatrészek természetes elhasználódása, kopása miatt következett be (így különösen: meghajtó szíj, csapágyak, szénkefe, dugattyúgyűrű, hajtókar). A készülék túlterhelése miatt jelentkező hibákra, amelyek a hajtómű meghibásodásához, vagy ebből adódó károkhoz vezetnek.
c)    A termék nem hivatalos szervizben történt javításából eredő hibákra.
d)    Az olyan károsodásokra, amelyek nem eredeti tartozékok használatából adódnak, amennyiben a szakszerviz bizonyítja, hogy a hiba a fenti okok valamelyikére vezethető vissza.
3) A fogyasztó a kijavítás vagy csere iránti igényét a jótállási időn belül a kereskedőnél, illetve kijavítás iránti igényét a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál is érvényesítheti. Termékszavatossági igényét kérjük a jótállási jegyen feltüntetett gyártónak vagy forgalmazónak szíveskedjen bejelenteni.
   a)  Nem számít bele a jótállási időbe a kijavítási időnek az a része, amely alatt a fogyasztó a terméket nem tudta rendeltetésszerűen használni.
   b)  A terméknek a kicseréléssel vagy kijavítással érintett részére a kötelező jótállási idő újból kezdődik.
   c)  Ha a fogyasztási cikk a vásárlástól (üzembe helyezéstől) számított három munkanapon belül meghibásodik, a fogyasztó ezen időtartamon belül kérheti annak kicserélését. Feltéve, hogy a meghibásodás a rendeltetésszerű használatot akadályozza. A hiba fennállásának vagy a rendeltetésszerű használatot akadályozó mérték megállapításához a kereskedő kérheti a szakszerviz közreműködését.
  d)  Amennyiben a jótállási igény bejelentését követően a kereskedő az igény teljesíthetőségéről azonnal nem tud nyilatkozni, úgy öt munkanapon belül kell érvényesítenie a fogyasztót álláspontjáról.
  e)   Ha a kijavítás vagy csere nem lehetséges , a fogyasztó választása szerint, műszakilag  és értékben, hasonló készül felajánlásra, vagy a vételár arányos leszállítására kerül sor, avagy visszafizetésre kerül a vételár.
e)    A termék hibája miatt a fogyasztó a forgalmazótól is követelheti a hiba kijavítását vagy a termék kicserélését a forgalomba hozataltól számított két év elteltéig (termékszavatosság).
4) A jótállás alapján történő javítás során a forgalmazónak, illetve a javítószolgálatnak (kereskedőnek) törekednie kell arra, hogy a kijavítást legfeljebb 15 munkanapon belül megfelelő minőségben elvégezze, elvégeztesse.
A jótállás keretébe tartozó kijavítás vagy csere esetén a forgalmazónak, illetve a javítónak a jótállási jegyen köteles feltüntetni:
•    A kijavítás iránti igény bejelentésének és a kijavításra történő átvétel időpontját
•    A hiba okát és a kijavítás módját
•    A termék fogyasztó részére történő visszaadásának időpontját
•    A kicserélés tényét és időpontját
A termék meghibásodása esetén a fogyasztót az alábbi jogok illetik meg:
Elsősorban - választása szerint – kicserélést vagy kijavítást követelhet. A csere igény akkor megalapozott, ha a termék a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül, megfelelő minőségben és ésszerű határon belül, értékcsökkenés nélkül nem javítható ki, vagy nem kerül kijavításra. Ha az előírt módon történő kijavításra, illetve kicserélésre vonatkozó kötelezettségének a forgalmazó nem tud eleget tenni, a fogyasztó – választása szerint - a vételár arányos leszállítását igényelheti, a hibát a forgalmazó költségére maga kijavíttathatja, vagy elállhat a szerződéstől.(a hibás áru visszaszolgáltatásával egyidejűleg kérheti a nyugtán vagy számlán feltüntetett bruttó ár visszatérítését.)
Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye!
Kérjük, hogy a hiba felfedezését követő legrövidebb időn belül szíveskedjen azt a szakszervizben, vagy a forgalmazónál bejelenteni. A kijavítást vagy a kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésre figyelemmel – megfelelő határidőn belül a fogyasztó érdekeit kímélve kell elvégezni.
Fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.